Vi samarbejder med uvildige arkitekter fra hele Danmark
Vi tror på, at et samarbejde med en ekstern arkitekt gør, at kunden i sidste ende får de bedste betingelser for funktionelle og æstetiske rum, hvor mennesker trives, og vi sikrer et 100% udgangspunkt i kundens identitet og behov – hver gang! Derfor har vi heller ikke egne indretningsarkitekter ansat i huset.
Udtalelser fra arkitekter
Sådan samarbejder vi med eksterne arkitekter
Arkitektens opgave
JENSENplus' opgave
Behovsafdækning
Den eksterne arkitekt står for afdækning og konkretisering af kundens konkrete behov. Der afdækkes om kunden har behov for fx specialinventar eller andre ønsker, der skal findes uvildige løsninger til. Desuden fastlægges budgettet samt hvor mange rum, der skal renoveres eller effektiviseres.
Projektstyring
JENSENplus laver en åben kalkulation inden for det fastlagte budget. De ønskede møbler bliver prissat og en projektplan med leveringstidspunkt udarbejdes.
Visualisering af indretning
Arkitekten kommer med bud på visualisering af ny indretning med fx farvekort, møbeleksempler og plantegning. I denne visualisering er det op til arkitekten at finde møbeleksempler, som er valgt på baggrund af kundens behov.
Levering og montering
JENSENplus står for oprettelse af fragtplan, montering af møbler med eget montage-team, bortskaffelse af emballage efter miljøkrav samt endelig gennemgang og godkendelse af leverede møbler.
Arkitektens opgave
Behovsafdækning
Den eksterne arkitekt står for afdækning og konkretisering af kundens konkrete behov. Der afdækkes om kunden har behov for fx specialinventar eller andre ønsker, der skal findes uvildige løsninger til. Desuden fastlægges budgettet samt hvor mange rum, der skal renoveres eller effektiviseres.
Visualisering af indretning
Arkitekten kommer med bud på visualisering af ny indretning med fx farvekort, møbeleksempler og plantegning. I denne visualisering er det op til arkitekten at finde møbeleksempler, som er valgt på baggrund af kundens behov.
JENSENplus' opgave
Projektstyring
JENSENplus laver en åben kalkulation inden for det fastlagte budget. De ønskede møbler bliver prissat og en projektplan med leveringstidspunkt udarbejdes.
Levering og montering
JENSENplus står for oprettelse af fragtplan, montering af møbler med eget montage-team, bortskaffelse af emballage efter miljøkrav samt endelig gennemgang og godkendelse af leverede møbler.
Derfor skal du samarbejde med os
Specialinventar
Vi tilbyder produktion af specialinventar. Alt fra skranker, receptionsdiske og diske til kantineområder og uformelle mødesteder. Har du en kreativ ide på tegnebrættet, som kunden ønsker at få implementeret, er vi behjælpelig med at sætte gang i produktionen. Dygtige snedkere sørger for at høj detaljegrad møder dine krav til materialer og færdigt udseende. Tilmed får kunden sikker levering og personlig montering.
Mere end 250 forskellige danske og internationale brands
Vi går højt op i, at vi kan tilbyde et bredt sortiment af møbler fra både skandinaviske og internationale møbeldesignere og producenter. Det giver nemlig et spændende udgangspunkt for kunden, når der skal vælges møbler.
Levering, montering og afterservice
Hos JENSENplus tilbyder vi møbellevering og montering. Vi har egne montører ansat til at sikre fejlfri levering og sikker montering af fx arbejdspladser til erhverv. Vi tror på, at den personlige service giver kunden dét ekstra, som medvirker til en positiv og tilfredsstillende serviceoplevelse.